måndag 8 april 2013

Vart fan är glowet?

 
Det där med att man skulle få ett vackert glow och se så där strålande och underbar ut när man är gravid: what a load of BULLCRAP! Världshistoriens största lögn for sure. Detta är min tredje graviditet och jag har fan sett ut som skit under samtliga tre.
 
Och ja, vårt sovrum är en sorglig historia, men eftersom det är det sista rummet som ska renoveras så får det helt enkelt vara en sorglig historia ett tag till. Jag kan ligga där på sängen utan ben, titta på tapeten som flagnat medan mitt glow lyser med sin frånvaro. Passar ju ganska bra faktiskt!
 
Med på bild, utöver bristen på glow och bristen Family Living-pimpat sovrum: magen vecka 20. För idag går jag in i vecka 20. Snart halvvägs alltså. SICK!

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.