måndag 22 april 2013

Just fan, jag är ju gravid

Ja hörrni. Min del av bloggen är ju tämligen eftersatt, skulle man ju milt kunna säga. Mirijam ba: bloggy bloggy bloggy. Jag ba: ... Jag vet inte, kanske är det symptomatiskt för denna graviditet. Jag känner mig fortfarande inte överdrivet gravid. Byxorna spänner och jag blir irriterad, tills jag kommer på att just fan, jag är ju i vecka 22. Jag är hungrig som en varg och blir sur eftersom jag precis har ätit, tills jag kommer på att just ja, jag ÄR ju faktiskt preggo. Jag blir förvånad när jag känner sparkar och när jag igår kom på att jag bara ska jobba i (typ) två och en halv månad till innan långsemester och sedan föräldraledighet tar vid så var detta jag:


Ja, minus det stylade håret alltså. 

Och om ni undrade över min reaktion över svidande röv på grund av mina vänner hemo och rojd...

 
Och nu säger jag ju inte att alla får hemmisar eller en öm bakdel, men om man får det så är det ju himla fint att man kan beställa hem rumpkrämer på nätet nu för tiden. För det finns faktiskt en del shopping som liksom inte är kul att hänge sig åt ute på stan, inte ens lite faktiskt.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.