torsdag 11 april 2013

Hej hej Jokern

 
RUL =done!
 
RUL = rutinultraljud för er som inte är down med preggolingo.
 
Allt såg mycket bra ut och Jokern är en livlig kakadua som gillar att svänga på armar och ben. Vinkar på bild gör hen också. *vinkevink*
 
Alla vitala organ fanns på plats och ultraljudsbarnmorkan var en fröjd att ha att göra med. Jag som haft en del mindre roliga erfarenheter av bemötande vid ultraljudsundersökningar älskar stället som jag varit på nu sedan jag bytte till min lokala mvc (bort från Mama Mia när jag väntade Eddie), så himla trevliga och berättar utförligt om vad de gör och vad de ser. Skulle kunna hänga där typ hela dagarna.
 
Hur som, allt såg bra ut. Yay!
 

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.