lördag 20 april 2013

Ska genast börja använda kalendern lite flitigare

Hur det gick i går? Jättebra.

Ja alltså, om man med "jättebra" menar att jag hade tagit fel på dag så jag skulle inte alls dricka sockergegga, utan höll på att svälta ihjäl i sex timmar for nothing och mådde sedan sjukt dåligt hela kvällen efter att så klart ha vräkt i mig mat så snart detta lilla misstag uppdagades.

Men ANNARS gick det bra, alla mina blod/järn/urin/blodtrycks-värden är perfekta, lilla bäbishjärtat slår helt perfekt och magen ligger helt perfekt på sin lilla kurva. Baby Kenneth är Baby Perfect helt enkelt. Älskar Baby Perfect.

Plus: älskar vår barnmorska. Hon är bäst.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.