tisdag 26 februari 2013

Hallå, är vi officiella ännu, va va va VA?

Men dra mig baklänges vad pepp jag är på att Katta och Bebishen snart ska komma ut ur bloggarderoben fo' realz, PEPPEN!

Ja, det var bara det, tack hej.

/Majsan

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Så att, jag gick in i någon koma efter kuben och har glömt bort bloggen här. Sorry. På vårt måndagsmöte nästa vecka outar jag för resten av enheten att jag är preggo - så då, DÅ, är vi helt officiella. (flera av dem läser ju min blogg så taskigt att outa det på bloggen innan på jobbet, känner jag lite)

    SvaraRadera
  2. Men hej, vad kul med en preggopreggoblogg!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.