torsdag 21 februari 2013

Vecka 13

Vecka 13 idag. 12+0. Woop woop och så vidare. Om det inte vore för att jag är så O-ER-HÖRT deppig. Alltså verkligen. Efter jobbdagen, och efter att middagen är äten, ungarna nattade och sambon slunkit ned för att spela en stund, då ligger jag mest och bölar. Måste liksom släppa ut allt depp då som jag samlat på mig under dagen. Hittills tycker jag att jag mest varit deppig denna graviditet. Och jag vet ju att det beror på att jag är rädd som fan inför måndagens kub. Och rädd för vad som kan komma att hända efter den. Jag kan liksom inte glädjas över huvud taget just nu.¨

OKEJ. Här fanns det också en annan massa text som jag tagit bort i efterhand pga ej lämplig för någon annan än Majsan att läsa.
Mvh, surt_hormonpreggo_76

PS. tanken är ju att om kub går bra så berättar jag då. Går det inte bra finns risken att jag istället kastar mig framför första bästa bil när vi kommer ut från mottagningen.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.