måndag 25 februari 2013

Kenneths garderob är snart full. Ooooops.

Jag är nu i vecka 17 och alltså gravid i femte månaden. OH! MY! GOD! Snart halvvägs! Snart RUL! Snart... bäbis?

*djupandas i papperspåse*

Var på barnloppis i Folkets park i Malmö i går och hittade massa fint, plus fick kläder från både Lotta och Linnéa, PLUS köpte en blandad Ica-kasse proppfull med kläder för en hundring av en tjej från roller derbyn, så nu har Kenneth så hen klarar sig hela sin första höst känns det som. Genomgående tema är färg, ränder och djur. Kommer bli världens gulligaste bäbis detta!

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.