torsdag 21 februari 2013

Bra vecka det här ju!

Vecka 16 blev ju veckan när magen kom med full fart. Herregud. Måste börja ta bilder nu!

Och vet ni? Jag tror att jag kände bäbisen i söndags! Jag stod och borstade tänderna och det kändes som att jag killade mig själv längst ner på magen, typ precis ovanför troskanten. Kenneth ba *killekillekill* Det kom tillbaks flera gånger, man jag har inte känt det sen dess, sjukt spännade! Längtar tills man kan känna varje dag, kanske blir mer verkligt då?

Haha, "kanske blir mer verkligt då" måste ju vara den mest sagda meningen de senaste 16 veckorna!

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.