torsdag 7 februari 2013

Vecka 11 (10+0)

Torsdag. Ny vecka. Känner mig väldigt inte gravid. Undrar lite när det kommer. Tänk om det inte är någon bebis där inne? Gah. All denna nojja. Över allt och ingenting. Blir tokig. Går och äter chili cheese poppers på BK nu istället.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. Grattis på vecka 11!!! Men du, varför inte ett privat ul bara för att kolla och släppa massa noja

    SvaraRadera
  2. Jag är lite efter, har inte ens tänkt på att man kan göra det privat. Duh, liksom. Men nu tror jag att jag väntar till kubben. Det är bara (typ) två veckor kvar, och jag tänker att jag kan koncentrera samtliga nojjor dit istället för att nojja över två UL. Eller något sånt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.