måndag 18 februari 2013

Denna ständiga trötthet

Herre min skapare så trött jag är. Sov bort stora delar av gårdagen. Bara tanken på att bära ned dammsugaren från övervåningen fick mig att chocksomna på två sekunder i soffan. Samma sak hände när jag tänkte på att jag skulle ta och färga håret. Mellanvåningen blev dammsugen till slut. Och jag har stora förhoppningar om att jag kommer klara av att färga mitt hår alldeles strax... det vill säga runt 2016 eller så. Kanske senare.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.