måndag 18 februari 2013

I hear ya sistah! *snark*

Om jag fattar vad Katta menar med sitt förra inlägg om trötthet? Eh, jo. Jag tänkte nyss typ "Ska jag orka kommentera på det inlägget OCKSÅ, jag kommenterade ju på det förra. Haha, skjut mig.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Ha ha ha! I know the feeling. Aldrig tidigare har småsaker som att kommentera känts som enorma berg att bestiga.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.