måndag 25 februari 2013

Hej Bebishen

Stoppa pressarna - jag överlevde kuben! Jag inte bara överlevde, utan det gick bra också. Vikten som lyfte från mina axlar, obeskrivlig! Också: det ÄR en bebis där inne. På riktigt. Fast jag känner mig så ogravid. Fast jag mår illa så himla lite. Fast jag nästan hade inbillat mig att det nog bara var en skengraviditet. Och den sprattlade och dansade runt som bara den. Vilken sjuk grej egentligen, att det ligger en 7 centimeters människa där inne och boxar runt utan att en egentligen märker av såg mycket av det hela. Har Mulder & Scully utrett detta, för det kan väl ändå inte vara helt normal?

Också: datumet har flyttats fram från 5 september till 2 september. Så hej vecka 14 redan idag. Vecka 13 var helt försvinnande kort. Idag har vi berättat för Robin och mamma och min bror. Imorgon berättar jag på jobbet. Och då är det väl liksom typ officiellt.

Internet: I give you Bebishen.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

2 kommentarer:

  1. HEJ BEBISHEN!!! Välkommen till bloggen! Vi älskar dig redan!

    SvaraRadera
  2. 2a september, fett bra dag! (Anyas födelsedag!)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.