tisdag 26 februari 2013

Viktigt meddelande till allmänheten:

Okej, peppar peppar ta i trä och spotta över axeln och så vidare, men jag tror att tröttheten har släppt. Jag upprepar detta en gång till: JAG TROR ATT TRÖTTHETEN HAR SLÄPPT!

Jag känner mig... på G. Jag vill träna, jag vill röja upp hemma, jag vill ut och promenera timvis i skog och mark. Tror förvisso att ljuset kan ha lite med den här nytillkomna piggheten att göra, och det fattar man ju själv att det inte är optimalt att kombinera de första 12 (eller i mitt fall, 16) veckorna med vinterns mörkaste månader. Men nu kan man ju som bekant inte välja när den där spermien ska träffa ägget och då blir det som det blir. Och ja, nu blev det kasst - men skit i det, det har vänt nu.

Hej då från duracell-Majsan

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.