torsdag 14 februari 2013

Hipp hipp HURRA på vecka 12 i dag!

Även om söndagar (faktiskt, eftersom "+0" räknas som ny vecka enligt apparna) är min och Kenneths happy day så ligger torsdagar mig fortfarande varmt om hjärtat! och något annat som ligger mig varmt om hjärtat är vecka 12 och därför säger jag GRATTIS till Kvacken & junior som i dag går in i denna efterlängtasnvärda vecka.

Tänk, om en vecka är etiketten vecka 1-12 ett minne blott.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.