fredag 8 februari 2013

Har du tänkt på en sak?

Har du tänkt på en sak? Hur vansinnigt många som faktiskt har dålig andedräkt?

Ursäkta mig medan jag sitter här och motar tillbaka mina hulkningar med bubbelvatten ett tag.

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

1 kommentar:

  1. Haha, jag tycker mest att Tobbe kan lukta illa, men det var nog mest i vecka 8-9 typ. Folk i allmänhet kommer inte närmare än så, men så åker jag inte kommunalt heller... :) Du får köpa sån där stark mintsalva och lägga ett lager på mustaschen när du åker pendeln, så känner du bara fräschness ål åver!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.