måndag 14 januari 2013

Senaste nytt, berättade på jobbet!

Först gick jag till kanalchefen, sen snackade jag med mitt morgongäng. Fick cirka samma reaktioner vid båda mötena, typ "Åh! Jättekul för dig men jättetråkigt för oss". Inga sura miner (vilket jag iof inte trodde) och det var skönt att berätta eftersom jag faktiskt börjat må lite mer illa med jämna mellanrum. Jobbigt om man kräks och dom ba GÅ HEM MED DIN ÄCKLIGA VINTERKRÄKSJUKA! och man ba Det är inte kräksjukan, det är Kenneth!

Känns som att det är lite mer verkligt nu när folk som man bara halvkänner vet om det.

Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Fan vad skönt att berätta - det gör verkligen det hela mer verkligt. Jag känner mest att jag typ sitter här och låtsas. Asså...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.