måndag 7 januari 2013

Så satt man där och kissade i en burk igen

Lite trevande så där tar jag och inviger den här bloggen. Inte för att jag inte är van att blogga om att vara preggo, utan för att det är så tidigt i graviditeten än att det känns lite läskigt att prata om det. För ni vet, man är ju hyfsat drillar att knipa käft fram till vecka 12 här i Sverige.
Men.
På sambons födelsedag (den 29/12) fann jag mig återigen kissandes i en burk inne på toaletten (en är ju för snål för att köpa lyxstickorna som går att kissa direkt på) och i det något förvånade tillstånd som följde (oj, gick det så snabbt, bebis E kommer ju inte ens vara 2 år, och bilen hur ska vi göra med bilen, och vagn... osv osv) ställde jag in burken i diskmaskinen och kunde sedan inte minnas vilken av burkarna det var jag hade pinkat i. Det gör kanske inte så mycket, men bara vetskapen att vi eventuellt serverar dipp i kissburken - ganska kul ändå.
Och om apparna räknar rätt och om allt går som det ska, så ska vi alltså få ett till barn i början av september.
Oj!

Jag heter Katarina och bor i en söderförort till Stockholm tillsammans med min sambo och våra två barn (12 år och 1 år). I början av september ska jag tydligen bli trebarnsmamma. SJUKT! Jag jobbar statligt, är ganska lat, gillar färgglada tatueringar, ost och öl. Du kan även följa mig på instagram: @kattakvack samt på min andra blogg: kattakvack.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.