fredag 18 oktober 2013

PreggoPreggo goes Move it Mama

Kolla här då! Nu när vi inte är gravida längre så kan vi ju inte blogga om graviditeter. Av förklarliga skäl. Träning däremot, det kan man ju blogga om, så då gör vi det istället. Och – nu är vi en till! Lägg till i RSS:en, spar länken i sidofältet, lägg bloggenlänken på hemskärmen, det här vill du inte missa!



Jag heter Mirijam och bor i Kristianstad med min sambo och en halv kamphund. Och i augusti blev vi en till i familjen när ongen som heter Sigge – men gick under arbetsnamnet Kenneth – äntligen kom, två veckor efter utsatt datum. Jag är journalist, jobbar med radio och gillar adrenalin, tatueringar, resor, färg och öl. Du kan även följa mig på instagram: @mirijam_geyerhofer samt på min andra blogg: mirijam.blogspot.com

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.